Domov » Najnovejše objave » Opremljanje pisarne z drsnimi vrati

Opremljanje pisarne z drsnimi vrati

Objavljeno v: Najnovejše objave | 0

Največkrat so pisarne v začetku njihovega opremljanja, precej odprte, pogosto pa tudi predvidene, da bo v njih delalo več zaposlenih hkrati. Sčasoma pa se pri ogromno poslovnih prostorih pojavi potreba, da se pisarne delno ali v celoti zaprejo ali, da se vsaj delovni prostor posameznika nekako loči od delovnih prostorov drugih. V teh in podobnih primerih pride tudi v poštev opremljanje pisarne z drsnimi vrati.

opremljanje pisarne z drsnimi vrati
Opremljanje moderne pisarne z drsnimi vrati. Kataloška slika. Ideja.

O pregraditvah pisarniških prostorov s pomočjo pisarniških, predelnih sten, smo sicer pisali že v prispevku z naslovom Pisarniške predelne stene, a smo kljub tam zapisani vsebini, v tem prispevku, za vse interesente za opremljanje pisarn, združili še nekaj nasvetov, konkretno povezanih z opremljanjem in ločevanjem pisarn, z drsnimi vrati.

Drsna vrata, kot lahko razberete iz nekaterih naših, ostalih objav, so v pisarnah največkrat opremljena s steklenimi (kaljeno steklo) površinami. Saj se s tem ohrani prostornost in preglednost, hkrati pa v delovnih prostorih ostaja vsa naravna svetloba.

Naslednji med priljubljenimi materiali, je iveral. Ta je lahek in zapre pisarniški prostor tako, da je pogled v drug del pisarne, onemogočen (če pa je potreben, pa se pregrada izdela kot premična stena).

.

Praktični nasveti za opremljanje pisarne z drsnimi vrati

.

pregradna stena pisarna
Priložnost za pregradno steno v odprti pisarni.

Za vse, ki se zanimate za opremljanje pisarne z drsnimi vrati, najprej povejmo, da je (vsaj v naši ponudbi) pogoj, da so le ta vpeta v strop in, da imajo hkrati na tleh tirnico, po kateri drsi kolešček drsnih vrat. Čeprav je sama višina (in oblika) tirnice nemoteča za prehod, brez nje, ne ponujamo izdelave drsnih vrat za noben prostor (ne samo za pisarne).

Dobro je tudi vedeti, da drsna vrata, odsvetujemo direktno za pisalno mizo, če tudi so v steklu ali z ogledalom, saj se največkrat na začetku opremljanja pisarn, zastavljenim zamislim, dogodi, da je potreben dostop do pisalne mize iz večih strani.

Pisalno mizo, primerno za pisarno, ponavadi ob načrtovanju razporeditve pohištva po pisarni, vidimo kot pohištveni element, ki ga bo tajnica (oz. zaposleni) uporabljal le iz ene strani, a v 90% primerov se kasneje izkaže, da ne bi bilo čisto nič narobe, če bi tudi iz nasprotne strani, lahko dostopali do nje.

V kolikor postavimo za njo, predelno steno (ki je po možnosti še fiksna in nepremična), bo slednje nemogoče.

Enako velja  v primerih, ko se kasneje pojavi potreba po dodatnih pisarniških stolih, postavljenih ob druge strani pisalne mize.

Za opremljanje pisarne z drsnimi vrati je tudi potrebno upoštevati, da drsna vrata predstavljajo prehod, zato tega dela pisarne, ne bomo namenili postavitvi dodatnih pisarniških stolov, omar za fascikle in pisalno mizo, temveč za nemoten prehod iz enega dela v drugi del pisarne.

Največkrat pa z drsnimi vrati v pisarnah, ločimo utility od glavne pisarne, morebitni arhivski del, garderobni del, manjše čakalnice in sprejemnice, IT in drugo pisarniško, računalniško opremo (kopirni stroji, faks naprave, tiskalniki,….)

Če se tudi sami zanimate za opremljanje pisarne z drsnimi vrati, se seveda, kot vedno, priporočamo čez kontaktne možnosti.