Domov » Digitalni marketing » Kaj je potrebno, da postanemo prvi na Google

Kaj je potrebno, da postanemo prvi na Google

Objavljeno v: Digitalni marketing | 0

Naloga optimizacija spletnih strani je, da uvrščamo ciljane spletne strani na čim višje mesto na spletnih iskalnikih. Ampak zakaj je visoka uvrstitev pomembna in kaj moramo narediti, da jo dosežemo. V spodnjem članku vam bomo razložili kako postati prvi na Google s svojo spletno stranjo ter zakaj si bi to sploh želeli.

Dve veji spletne optimizacije

Da se uvrstimo visoko med ostalimi spletnimi stranmi moramo svojo stran optimizirati. Ampak kaj to pomeni?

To pomeni, da bomo našo spletno stran prirejali na način, da bo všeč Googlovemu algoritmu, ki izbira katere spletne strani so dobre in katere niso.

Optimizacijo pa delimo na dve veji:

  • Onsite SEO in
  • Offsite SEO.

Prvi na Google iskalniku s pomočjo onsite SEO

Onsite SEO je spletna optimizacija, ki deluje direktno na spletni strani, ki jo želimo dvigniti med rezultati. Ta vrsta spletne optimizacije vključuje konstantno nadgrajevanje spletne strani. To je zato, ker nas v vsakem trenutku naša konkurenca želi prehiteti in da ohranjamo in nadgrajujemo svoje mesto na spletnem iskalniku moramo vedno biti v stiku s časom.

Če želimo, da je naša spletna stran visoko uvrščena na spletu bomo želeli imeti široko spletno stran. To pomeni, da bomo morali vedno dodajati članke ali kakšno drugo vrsto podstrani. Vsi ti članki morajo spoštovati SEO pravila. Glavna izmed teh pravil so:

  • Dolžina besedila – Da je članek lahko visoko uvrščen mora biti dovolj dolg. Težja kot je naša ključna beseda, daljši naj bodo naši članki.
  • Slike – Slike nam pomagajo razumeti besedilo in zaradi mnogih raziskav o vplivu slik na razumevanje Google upošteva tudi razmerje med dolžino besedila in številom slik.
  • Povezave – Članki morajo biti povezani s zunanjim svetom, kar pomeni, da morajo vsebovati nekaj povezav. To lahko naredimo s naštevanjem virov ter podajanjem primerov. Članki naj bi imeli tudi kakšno notranjo povezavo, v našem primeru bi povezavo naredili na digitalni marketing.
  • Ključne besede – Vsak članek naj cilja na drugo ključno besedo, ki jo omenja v besedilu, naslovu in meta opisu.

Pravil je še veliko več in lahko o njih še več preberete na spletni strani SEO-Praktik.si.

Tudi glavna stran naj bi upoštevala vsa ta SEO pravila. Ampak je samo takšna optimizacija za iskalnike res dovolj, da se visoko uvrstimo tudi na zahtevnih ključnih besedah?

Offsite SEO na primeru gumitehna.si gume

Druga veja SEO je offsite SEO. To je optimizacija spletnih strani, ki se ne dogaja direktno na spletni strani, ki jo želimo dvigniti. Cilj takšne vrste optimizacije je kreiranje čim več in čim močnejše backlinke na spletno stran s katero želimo biti prvi na Google.

Ampak kaj so backlinki?

Backlink je druga beseda za povezavo, ki je zgrajena z glavnim namenom, da dviguje spletno stran do katere vodi.

Primer backlinka je lahko to samo besedilo, kjer lahko kreiramo povezave na druge spletne strani, na primer povezava na gumitehna.si gume. Ta prodajna spletna stran prodaja različne vrste pnevmatik za traktorje, motorje in celo električne skiroje.

Poznamo pa več vrst backlinkov:

  • Lahki backlinki – To so povezave, ki si jih med seboj pošiljajo ljudje na privatnih sporočilih preko socialnih omrežij. Takšne linke vidi najmanj ljudi, zato imajo najmanj vpliva na uvrstitev targetirane spletne strani.
  • Srednji backlinki – Takšne povezave bomo našli v različnih vrstah komentarjev ali spletnih threadih. Takšne povezave vidi več ljudi, zato bolje vpliva na uvrstitev naše spletne strani.
  • Močni backlinki – Najmočnejši vpliv na našo spletno stran imajo te povezave, ki pa jih najdemo v sami vsebini tujih spletnih strani. Na teh povezvah se offsite SEO najbolj fokusira.

Ampak če imajo ene povezave več moči kot druge, zakaj potem ne gradimo le najmočnejših?

Link velocity in link diversity z primerom na panheat.si ir paneli

Da bi Google preprečil prevelik vpliv spletne optimizacije na njihovo uvrščanje strani, je ustvaril sistem, ki išče lažne backlinke ter jih prepreči. Ampak ne skrbite, temu se da izogniti.

Pri offsite SEO moramo namreč upoštevati link velocity ter link diversity. To sta dve pravili, ki sta se v SEO pojavili, da nasprotujeta Googlovemu algoritmu.

Link velocity nam govori, da moramo ohranjati enakomerno hitrost povezav. Namreč če bo Google zaznal, da je v prejšnem mesecu bilo za našo spletno stran kreiranih 6 povezav, potem pa v enem tednu 200 povezav bo to uveljavil kot sumljivo. Ko pa se zgodi to se bo Google odločil ignorirati nenavadne povezave in spletna stran ne bo napredovala. Temu lahko nasprotujemo tako, da povezave gradimo enakomerno skozi čas.

Link diversity je podobno pravilo in pravi, da če bo Google zaznal, da naša spletna stran prejema samo močne backlinke, bo to spet uveljavil kot sumljivo. Enako kot pri link velocity bo nenavadne povezave ignoriral in naša spletna stran spet ne bo napredovala. Temu se izognemo tako, da gradimo vse vrste povezav.

Primer posledic link diversity lahko vidimo na socialnih omrežjih večjih podjetij, ki si gradijo lahke in srednje backlinke s objavami na popularnih portalih. Takšno brihtno potezo je uporabilo tudi podjetje panheat.si ir paneli, ki je že dolgo v poslu in skrbi za svojo optimizacijo.

prvi na google

Kakšne so ugodnosti biti prvi na Google na primeru pohištvo123.si jedilne mize

Mogoče se sprašujete: Zakaj pa je vso to delo vredno, samo da smo prvi na Google? Saj smo tako ali tako dostopni vsem preko spleta.

Čeprav je to res, boste brez pravilne optimizacije korak za svojo konkurenco ter preko spleta ne boste pridobivali novih strank. Tudi če se uvrstite na prvo stran boste imeli veliko manj klikov kot prvi na Google. Statistike namreč kažejo, da prvo uvrščena stran na Googlu dobi povprečno eno tretjino vseh klikov. V nekaterih primerih celo polovico.

Točno zato spletne strani kot so termotom.si ciljajo na visoke uvrstitve na ključnih besedah kot so pleksi steklo. Na ključni besedi pleksi steklo je namreč veliko prometa in interesa iz katerega lahko ta spletna stran kortisti. Prvo mesto ključnih besed je zato pomembno vsem spletnim stranem.

Graf uvrstitve na Googlu je zato eksponenten, kar pomeni, da se vam res splača priti čim višje na Googlu iskalniku.

prvi na google

Če pa boste razmišljali o plačniški metodi, kjer lahko nakupite prvo mesto na Googlu, pa vas bo zanimalo, da ti zadetki, zraven katerih piše, da so oglasi niso zelo popularni. Ljudje namreč po večini klikajo na te oglase samo tretjino časa, tudi če ste čisto na vrhu. Čeprav se to mogoče sliši dobro, morate to mesto sproti plačevati, ker pa se več in več ljudi za to zanima, pa se cene tudi zvišujejo.

Najboljša kombinacija je, da nakupimo prvo mesto preden pridemo daleč s optimizacijo in se medtem preko offsite in onsite SEO trudimo dvigovati spletno stran. Kadar smo v tem uspešni pa lahko preklopimo iz plačniškega načina v SEO.

Kot primer bunifitov visoke uvrstitve lahko vzamemo profesionalno spletno stran pohištvo123.si jedilne mize, ki je uvrščena visoko na svoji ključni besedi jedilne mize. Višje kot se uvrsti, več strank to spletno stran obišče in več strank tudi naredi nakup.

Če želite še več podobnih informacij o visoki uvrstitvi na Google iskalniku vam močno priporočamo ogled spodnjega videa:

Povezave:
Digitalni marketing
Ključne besede za spletno stran
Optimizacija za iskalnike
Prvi na Google
Kako preveriti spletno stran
The following two tabs change content below.

Janez Vezani