Domov » Digitalni marketing » Zakaj ciljati ključne besede za spletno stran

Zakaj ciljati ključne besede za spletno stran

Objavljeno v: Digitalni marketing | 0

Spletnih strani je na internetu ogromno in če imamo v lasti svojo spletno stran ter želimo, da jo ljudje vidijo, potem bomo morali vedeti nekaj o optimizaciji spletnih strani. V tem članku bomo govorili o osnovi SEO: Zakaj ciljati na ključne besede za spletno stran.

O podobnih temah lahko berete na spletni strani SEO-praktik.si, profesionalni spletni strani namenjeni informatiranju o optimizaciji spletnih strani. Spletna stran vključuje veliko uporabnih člankov, ki jih boste želeli prebrati, če vas zanima SEO.

Iskanje svoje publike na primeru pohištvo123.si

Če iščete razloge zakaj ciljati ključne besede za spletno stran, potem vam ni potrebno pogledati dlje kot od svojih strank. Ne glede na namen vaše spletne strani, boste v vsakem primeru ciljali, da vas nekdo posluša ali pa, da od vas nekdo nekaj kupuje.

Če želimo doseči uporabni promet na svoji spletni strani bomo morali ciljati na določene ključne besede. Te ključne besede morajo zato biti povezane s vsebino vaše spletne strani. Priporočamo vam, da pred dokončno izbiro ključne besede naredite raziskavo ključnih besed, ki vam bo razjasnila katere ključne besede za spletno stran so najbolj popularne na vašem področju.

Takšne raziskave ključnih besed so lahko zelo enostavne s spletnimi orodji, ki so namenjene olajšanju SEO raziskav. Orodja, ki vam bodo najbolj pomagala so:

  • Keyword Surfer, brezplačen dodatek za Chrome brskalnik, ki vam bo ob iskanju ključnih besed prikazal ogromno statistik o ključni besedi in spletnih straneh, ki na tej ključni besedi vodijo.
  • Ubersuggest, SEO orodje v obliki spletne strani, ki vam ponuja še več statistik za katerokoli ključno besedo, medtem ko lahko celo prilagajate lokacijo iskanja za natančnejše rezultate.
  • Keyword Sheeter, brezplačno SEO orodje v obliki spletnih strani, ki vam bo ponudilo ogromne količine idej za vaše nove ključne besede ob vpisu korena besedne zveze.

Spletna stran pohištvo123.si pisalne mize nam je lahko vzgled za izbiro primerne ključne besede. Zelo enostavno spletna stran s glavno temo o pisalnih mizah cilja na ključno besedo pisalne mize. Tako pridobiva stranke, ki iščejo nakup pisalne mize. Spletna stran še ima veliko več vsebine, prodajajo veliko pohištva po ugodni ceni in upoštevajo SEO pravila glede ravnovesja med izdelki in vsebino.

ključne besede za spletno stran

Izbira pravilnega iskalnega namena na primeru varčevanje-energije.si

Tudi če najdemo ključno besedo, ki je povezana s temo naše spletne strani je čisto možno, da na naši spletni strani nebo prometa. To se nam lahko zgodi, če med iskanjem pravilne ključne besede ne upoštevamo iskalnega namena. Tako dobimo nov vzrok za zakaj ciljati na ključne besede za spletno stran.

Iskalni namen je pomemben pri izbiri ključne besede, saj če ima ključna beseda na katero mi ciljamo čisto drugačen iskalni namen kot to, kar imamo mi na spletni strani, ne bomo dobili nič strank. Oziroma, kar se bo zgodilo je, da bodo ljudje kliknili na našo spletno stran in jo v trenutku zapustili. To pa zato, ker bodo videli, da mi ne ponujamo to kar iščejo. Tudi google algoritem bo to opazil in nas začel uvrščati nižje med prikazanimi rezultati.

Da ugotovimo search intent določene ključne besede res ne potrebujemo veliko orodja. Dobro je samo, če uporabljamo privatni spletni iskalnik, kot google incognito mode ali Startpage. Nato poiščemo svojo ključno besedo ter pregledamo nekaj izmed prvih rezulatov. Tako bomo opazili, če so spletne strani bolj informativne ali osredotočene na prodaji.

Dober primer pravilne uporabe iskalnega namena lahko vidimo na spletni strani varčevanje-energije.si toplotne črpalke, kjer informativna spletna stran cilja na ključno besedo s informativnim iskalnim namenom. Spletna stran govori o toplotnih črpalkah ter o drugih načinih segrevanja ter varčevanja energije. Ljudem, ki jih zanima takšna ekonomija bi ta spletna stran bila zelo zanimiva.

Vpliv vaših izkušenj na ključne besede za spletno stran na primeru termotom.si

Tudi vaše izkušnje so pomemben faktor pri ciljanju na ključne besede. Vse ključne besede namreč nimajo enakih težavnosti in se je na nekaterih težje visoko uvrstiti kot na drugih. Težavnost ključne besede določamo po iskalnem volumnu te ključne besede. To pomeni, da več ljudi, kot išče določeno spletno stran, težje se bo visoko uvrstiti na tej spletni strani.

Iskalni volumen ključnih besed lahko zvete s orodji kot sta Keyword Surfer in Ubersuggest. Oba SEO orodja vam prikažeta iskalni volumen ključne besede in pri tem tudi upoštevala lokacijo iskanja, čeprav boste lahko Ubersuggest uporabili samo 3-krat na dan brezplačno.

Primer profesionalne spletne strani, ki cilja na generično ključno besedo s visokim iskalnim volumnom je spletna stran termotom.si PVC plošče. PVC plošče je generična ključna beseda s visokim iskalnim volumnom, na katerega lahko ciljajo samo profesionalne spletne strani. Spletna stran termotom.si je prodajna spletna stran, na kateri lahko kupimo veliko uporabnih izdelkov kot so PVC plošče po ugodni ceni.

ključne besede za spletno stran

Kako ločiti ključne besede za spletno stran na primeru platišča

Tudi brez teh dveh orodij se lahko naučite prepoznavati približno težavnost ključnih besed. Ključne besede namreč delimo na generične in long tail ključne besede.

Generične ključne besede so krajše, bolj splošne in zajemajo več iskalnih namenov. Zato jih išče več ljudi in na njih cilja več spletnih strani.

Nasprotje generičnih ključnih besed so long tail ključne besede, ki so običajno tri besede ali več, so bolj natančne in imajo samo en iskalni namen. Te ključne besede v povprečju išče manj ljudi in zato tudi manj ljudi na te ključne besede cilja.

Kot primer ključne besede in spletne strani lahko vzamemo platišča gumitehna.si. Platišča je generična ključna beseda, na katero cilja veliko spletnih strani. Med njimi tudi gumitehna.si, prodajna spletna stran, ki med drugim prodaja tudi platišča. Ker je spletna stran profesionalna ima najete profesionalne optimizatorje, ki spletno stran na tej generični ključni besedi dvigujejo visoko na google iskalniku.

Za več informacij o SEO in digitalnem marketingu si lahko pogledate na naši kategoriji: digitalni marketing. Če pa vam je všeč videjo oblika informacij pa si lahko ogledate spodnji informativni videjo o izbiri ključnih besed:

Povezave:
Digitalni marketing
Ključne besede za spletno stran
Optimizacija za iskalnike
Prvi na Google
Kako preveriti spletno stran
The following two tabs change content below.

Janez Vezani