Domov » Digitalni marketing » Kako uporabiti iskalnike na različnih spletnih platformah, da bo vaša spletna stran bolj vidna

Kako uporabiti iskalnike na različnih spletnih platformah, da bo vaša spletna stran bolj vidna

Vse večje spletne platforme, npr. iskalniki (Google, Bing, Yahoo,..), družabna omrežja (Facebook, Instagram, LinkedIN, TikTOK, Twiiter, YouTube,…), trgovine (Amazon, ebay, bolha,…) imajo med svojimi funkcionalnostmi tudi možnost iskanja iz brskanja po vsebinah, objavljenih na njih. Glede na to, da so izjemno obiskane, se na njih nahaja ogromno vsebin in ravno iskalniki, ki jih te platforme omogočajo, pomagajo uporabnikom, da hitreje najdejo vsebino, ki jo na posamezni platformi iščejo.

Kreatorjem vsebin na posameznih platformah je v ineteresu, da čimveč uporabnikov posamezne platforme je v interesu, da so, izmed vseh objavljenih vsebin, njihove vsebine, vidne čim večji množici uporabnikov. V ta namen je smiselno poznati metode in taktike, ki prispevajo k temu, da bodo vaše vsebine na posamezni plaltformi prej in večkrat opazne točno tistim uporabnikom, ki jih s svojimi vsebinami, nagovarjate.

Uporabniki Googla, preko iskalnika, iščejo informacije, kupujejo izdelke, preverjajo točnost podatkov in podobno. V kolikor so vaše vsebine ustrezno optimizirane za iskalnik Google, se bodo med prikazanimi vsebinami na Googlu, uvrstile na prvo Googlovo stran. Posledično pa to pomeni, da jih bo opazila in nanje kliknila največja množica uporabnikov Googla.

Uporabniki YouTube uporabljajo le tega za zabavo in učenje. V kolikor so vaše video vsebine ustrezno optimizirane za prikaze na YouTubu, bodo med vsemi vsebinami, ki so objavljene na omrežju YouTube, prikazane na vrhu. Ter, podobno kot na Googlu, vidne največ uporabnikom YouTube-a.

Uporabniki družabnih omrežij kot so Facebook, Twitter, TikTok, LinkedIN in ostala, uporabljajo posamezna družabna omrežja z različnimi nameni. Nekateri se na Twiiterju udeležujejo političnih razprav in udejstvujejo politično, drugi uporabljajo Twitter za učenje,… Nekateri Facebook uporabljajo za kratkočasenje in zabavo ter zgolj za druženje, nekatera omrežja so bolj specifična za navezovanje novih stikov, partnerstev in poznanstev.

Instagram je zelo priljubljen za komuniciranje in doseganje uporabnikov preko vizualnih sporočil (slik).

Glede na specifičnost posameznih platform in posledično tudi uporabnike, ki se v največji meri nahajajo na posameznih platformah, je, iz podjetniških vzgibov, smiselno poznati tudi nekatera pravila, katerih upoštevanje vam bo pomagalo, da bodo vaše vsebine, bistveno pogosteje in hitreje prikazane tistim uporabnikom, ki jih iščejo.

Kaj upoštevati pri optimizaciji vsebin za Google

Iskalnik Google je, vsaj v zahodni sferi našega planeta, najbolj uporabljan iskalnik. V Sloveniji je njegov tržni delež med uporabo različnih iskalnikov, krepko čez 90%. To pomeni, da v možnosti uporabe vseh različnih iskalnikov (microsoftov binj, najdi.si,…) 90% uporabnikov za iskanje informacij na internetu, uporablja Google.

Če želite, da bodo vaše vsebine prikazane čim širši množici uporabnikov Googla, je potrebno te vsebine optimizirati po smernicah, ki jih Google narekuje. Te smernice so predstavljene v Googlovem vodniku za optimizacijo spletnih strani (oz. vsebin na spletnih straneh) (1), ker pa so te smernice v originalni (angleški verziji) zelo obširne, so spodaj navedene osnovne smernice, ki se jih splača pri optimizaciji vsebin za Google, upoštevati.

Če želite, da bo vaša vsebina na Googlu prikazana med prvimi prikazi spletnih strani, skrbite za to, da bo vaša vsebina uporabna, zanesljiva in usmerjena v ljudi, najprej. Google te smernice poimenuje helpful, reliable in people first vsebine. Med ostale smernice sodi uporaba ključne besede na katero targetirate s svojimi vsebinami v sami vsebini (v naslovu, meta opisu in h oznakah). Še bolj konkretna je smernica, ki govori o tem, da poskrbite na svojih speltnih straneh, da so vaše vsebine ustrezno notranje povezane – kar pomeni, da poskušajte iz vseh vaših uporabnih vsebin, graditi t.i. notranje povezave na vsebine, za katere želite, da so na Googlu prikazane najprej.

Posebej podrobno je optimizacija spletnih strani za iskalnike, še posebej za Google, opisana in prikazana na primerih, na povezavi.

optimizacija za iskalnike

Optimizacija spletnih strani in vaših vsebin za prikaze na Googlu se imenuje search engine optimization oz. SEO. Celovito razlago o tem kaj je SEO, kako deluje in kako ga izvajati, najdete na povezavi SEO na Seo-Praktik.si.

Kaj upoštevati pri optimizaciji vsebin za YouTube

Pri optimizaciji vsebin za YouTube, upoštevajte, da igra pomembno vlogo pri razvrščanu vsebin na YouTubu, njihova popularnost. Zato ni narobe, če vsebine, ki jih pripravljate za YouTUbe, optimizirate tako, da bodo popularne, hkrati pa tudi, da video vsebina ustreza ključnim besedam, ki jih uporabniki YouTube-a vtipkujejo v YouTube. 

Velika večina kreatorjev vsebin za YouTube se pri svojem delu napačno loti optimizacije vsebin, ki jih optimizirajo za ključne besede, ki jih sicer uporabniki vtipkujejo v Google. Ne raziščejo pa katere so ključne besede in fraze, ki jih dejansko v YouTube-ov iskalnik vtipkujejo uporabniki YouTube-a!….

Pri optimizaciji vaših video vsebin poskrbite za to, da bodo ključne besede v videu uporabljene v t.i. uvodni špici video vsebine, med govorom vsebine uporabite nekajkrat to besedo, video vsebino tudi opremite v naslovu in kratkem opisu na način, da so v njima uporabljene ključne besede na katere targetirate z vašo video vsebino.

Kaj upoštevati pri optimizaciji vsebin za družabna omrežja

Družabna omrežja imajo za hitrejše iskanje in brskanje med vsebinami različna “pomagala” (hashtage # in monkeys @). Če objavljate na družabnih omrežjih konstantno neko svojo vsebino jo hashtagajte in brandirajte. Na ta način boste dosegli, da bodo vaši sledilci hitreje našli vse vaše vsebine, povezane s točno določenim hashtagom. Ko želite poskrbeti za boljši, t.j. daljši doseg vaše vsebine na družabnih omrežjih, uporabite monkeys in za znakom @ omenite osebo, ki že imaq določen vpliv na socialnem omrežju. Na ta način bo ta oseba dobila sporočila, da je bila označena in se bo, o vsej verjetnosti, na vašo označbo oz. omembo odzvala.

Njen odziv bo pomagal, da bo imela vaša objava daljši doseg. 

Seveda pa ima vsako izmed družabnih omrežij tudi svoje, specifične funkcionalnosti, ki jih je smiselno uporabljati, če želite dosegati večjo vidnosti vaših objav na njih. Med generalno priporočane smernice za večji doseg vaših objav na vseh omrežjih, sodijo konstantno objavljanje vaših vsebin in pa tudi objavljaje vsebin na način, da dosegajo odziv sledilcev. Ne zgolj v obliki všečkov, temveč predvsem v obliki komentarjev. Postavljajte vprašanja, na Twiiterju zelo učinkovito delujejo t.i. threads objave. Threads objave so objave v več delih. Ker Twitter ne omogoča dolgih objav (posamezn aobjava je lahko dolga le do cca. 140 znakov), to pomeni, da vaše daljše sporočilo “razbijete” na posamezne dele (threads). Pri čemer je zelo pomembno, da ste predvsem v prvi objavi zelo zanimivi in znate vzbuditi pozornost ter interes.

Najlažje boste učinek threadov na Twitterju spoznali tako, da začnete slediti nekomu na Twitterju (v vaši panogi), ki že sam učinkovito uporablja Threade.

Dodatno: Najpomembnejše točke, ki jih narekuje optimizacija za iskalnike Google, Bing, Yahoo, Najdi.si, družabna omrežja in YouTube

 

Povezave:
Digitalni marketing
Ključne besede za spletno stran
Optimizacija za iskalnike
Prvi na Google
Kako preveriti spletno stran

Uporabno: kako optimizirati vsebine za družabna omrežja (angl.):

Viri :

The following two tabs change content below.

MATIJA ZAJŠEK, Mizarstvo.si

Breg 33, 2322 Majšperk, 031 565 023 info@mizarstvo.si