Zakaj so anchor teksti pomembni
Anchor oziroma SEO tekst nam lahko olajša čas na spetu, saj odpravi neprivlačen izgled domene. Pomaga tudi googlovemu algoritmu, ki s pomočjo anchor tekstov bolje določa uvrstitve spletnih strani. Lahko bi rekli, da je anchor tekst najbolj pomemben za dve stvari:
- Izgled in
- Optimizacija za iskalnike.
Kako anchor tekst vpliva na izgled članka z primerom profili
Goli linki na druge spletne strani so dolgi in neestetični. To je eden izmed glavnih razlogov za uporabo anchor tekstov v člankih. Z anchor teksti lahko spremenimo izgled povezave na kakršen koli način želimo. Zdaj lahko naše povezave izgledajo kot normalne besedne zveze, ki so obarvane modro in podčrtane.
Anchor oziroma SEO tekst nam lahko tudi pove več o tem, kaj se nahaja na povezavi.
To lahko pojasnimo na primeru, kjer bomo vzeli povezavo na spletno stran Gumitehna.si. Spletna stran je prodajna in ima veliko zalogo profilov, platišč, pnevmatik in podobnih uporabnih izdelkov.
Povezava na spletno stran izgleda boljše in nam poda več informacij v tem primeru: “Gumitehna.si“, kot pa v primeru z samo celotno povezavo: “https://www.gumitehna.si/profili-tesnila”.
Kako različne vrste anchor teksta vplivajo na SEO uvrstitev
Vrsta anchor teksta je pomembna tudi pri optimizaciji. Anchor tekste namreč googlov algoritem za spletni iskalnik zazna ter upošteva pri uvrščevanju. Poznamo štiri vrste anchor tekstov in vse vplivajo na optimizacijo drugače:
- Kombinacija ključnih besed,
- Kombinacija imena podjetja,
- Kombinacija ključne besede in imena podjetja ter
- Generični anchor tekst.
Kombinacija ključnih besed na primeru peč na drva
Kadar anchor tekst napišemo s pomočjo ključne besede na katero cilja spletna stran na povezavi, bomo s tem pokazali google algoritmu, da pišemo o določeni temi in da med tem omenjamo določeno spletno stran. Tako bo google uvrstil višje spletno stran na katero smo naredili povezavo na tej ključni besedi.
Ključna beseda v anchor tekstu ne rabi biti točna, lahko naredimo nekakšno kombinacijo, ki bo boljše izgledala ob ostalem besedilu.
Kot primer takšnega anchor teksta lahko vzamemo spletno stran Varčevanje Energije in eno ključno besedo na katero ciljajo, na primer: peč na drva. Anchor tekst naj bo predstavljen na čim bolj naraven način, kot v spodnjem primeru.
Med najboljše peči na drva spadajo premium peči na drva, ki jih uporabniki pregovorno imenujejo tudi “uplinjaki”.
Kombinacija imena podjetja z primerom na spletni strani pohištvo123
Za SEO je dobro tudi, če kot anchor tekst uporabljamo ime podjetja. Tako google algoritmu pokažemo, da je spletna stran na katero gradimo povezavo znana dovolj, da omenjamo ime podjetja, ki ima to spletno stran v lasti.
Google algoritem bo zato na splošno bolje uvrščeval to spletno stran, tudi če anchor tekst, ki smo ga mi uporabili ni točna kopija domene spletne strani.
Za primer lahko vzamemo spletno stran pohištvo123.si. Spletna stran je prodajno osredotočena in prodaja raznovrstne vrste pohištva, kot so počivalniki, kavči, regali in vzmetnice. Spletna stran cilja na veliko ključnih besed, ampak v tem primeru za nas to ni pomembno.
Zgradili bomo povezavo na spletno stran in bomo kot anchor tekst uporabili samo kombinacijo ključne besede, da prilagodimo povezavo k besedilu:
V njihovem prodajnem programu počivalnikov nudijo več različnih modelov.
Kombinacija ključne besede in imena podjetja
Tokrat bomo v anchor tekstu upoštevali oboje ključno besedo in pa ime podjetja. Ker imamo kar veliko informacij bomo sestavili kombinacijo obojega, da bo se boljše zlilo s ostalim besedilom.
S kombinacijo ključne besede in imena podjetja bomo google algoritmu prikazali, da sta na tej strani pomembna ključna beseda in samo podjetje, ki ima spletno stran v lasti. Boljše uvrstitve boste lahko opazili na ključni besedi, ki ste jo omenili v anchor tekstu in tudi drugod za to spletno stran.
Tako kot prejšne anchor tekste se tudi pri tem potrudimo, da čim bolje vključimo povezavo v besedilo:
Mogoče vas bo zanimal tudi seo-praktik.si cenik.
Generični SEO tekst na primeru Termotom
Generični anchor tekst je zadnja vrsta anchor teksta, ki ga bomo spoznavali v tem članku. Je malce drugačen kot ostali anchor teksti in je tudi priporočeno, da ga uporabljamo dosti manj kot ostale.
To je zato, ker generični anchor tekst ne vključuje ne ključne besede in ne ime podjetja. Je najmanj učinkovit način uporabe anchor teksta in je sestavljen iz generičnih besednih zvez.
Termotom je spletna stran, ki se fokusira na prosojnih polikarbonatnih kritinah in sistemih. Na tej strani lahko najdete ogromno informacij o pleksi steklu, valovitkah in svetlobnih kupolah. Primer generičnega anchor teksta bomo predstavili na tej spletni strani:
Za več informacij o svetlobnih kupolah kliknite tukaj.
SEO tekst je obširna tema in če želite izvedeti še več, si lahko ogledate spodnji video:
Ostale nasvete za digitalni marketing na Drsna-vrata.si najdete na povezavi.
Povezave: |
Digitalni marketing |
Ključne besede za spletno stran |
Optimizacija za iskalnike |
Prvi na Google |
Kako preveriti spletno stran |
Janez Vezani
Latest posts by Janez Vezani (see all)
- Kaj je potrebno, da postanemo prvi na Google - januar 11, 2022
- Zakaj ciljati ključne besede za spletno stran - januar 9, 2022
- Kako narediti podroben pregled spletne strani - januar 4, 2022